Aktywacja
Do aktywacji naszej Bankowości Internetowej wystarczy tylko Twój login - jest to numer NIK podany w treści Umowy ramowej lub w Potwierdzeniu Odbioru Pakietu bezpieczeństwa (w przypadku otwierania rachunku w oddziale) i jednorazowe hasło, które otrzymałeś SMS-em w dniu otwarcia rachunku na Twój numer telefonu komórkowego.
Po prawidłowym zalogowaniu niezbędne będzie utworzenie nowego hasła do Bankowości Internetowej.
Hasło to będziesz używał podczas następnych logowań.
Bezpieczeństwo
Sprawdź, czy:
- Serwis transakcyjny banku jest zabezpieczony połączeniem szyfrowanym - adres banku powinien rozpoczynać się od „https”, a obok powinien być widoczny symbol kłódki, kliknięcie na kłódkę powinno spowodować wyświetlenie prawidłowych informacji o certyfikacie strony.
- Zanim wykonasz jakąkolwiek operację dokładnie czytaj wszystkie wyświetlane informacje w serwisie transakcyjnym. W przypadku zauważenia jakiejkolwiek nieprawidłowości lub niepokojących zmian w systemie bądź na twoim koncie niezwłocznie poinformuj o tym Bank.
Kontakt
801 800 188
+48 22 438 41 41
Pon – Sob: 7:00 – 24:00
Niedziela: 8:00 – 20:00